24 May 2016

Eternity and a Day

Son zamanlarda dünyayla tek bağlantım, şu bilinmeyen karşı pencere, bana hep aynı müzikle karşılık veren... Kim bu? Nasıl biri? Bir sabah onu bulmaya çıkmıştım ama sonra bir daha düşündüm: Belki de bilmemek ve hayal etmek daha iyidir.

....

Senin yaşamını tehdit ettiğime inanıyor musun Alexandre? Ben aşık bir kadınım sadece.

....

Düşünebileceklerinden korkuyordum. Sessiz dünyana nüfuz ederek seni ürkütmekten... Sonra, bedenimin konuşmasına izin verdim. İyi bildiğim tek lisan. Çünkü ancak o zaman tehdit edilmiş hissetmiyorsun.

....

Beni hayal ettiğini hayal etmeye cesaret edemiyorum.

....

İki kitap arasında seni çalmaya çalışıyorum. Hayatın yakınlarımızda geçiyor, kızınla benim yakınımızda ama asla "bizimle" değil.

....

Neden sadece ve sadece kendi ayak seslerimi duydum evin içinde? Söyle bana anne, insan neden bilmez nasıl seveceğini?

....

Hayat, narindir.

....

-Yarın ne kadar sürecek?
-Sonsuzluk ve bir gün kadar...

Eternity and a Day, 1998